بلاگ

اولین جلسه نقد فیلم با محوریت مدیریت بحران برگزار شد

اولین جلسه نقد فیلم با محوریت مدیریت بحران با مشارکت  دانشجویان، اساتید و متخصصان حوزه مدیریت بحران از سازمان­های جمعیت هلال احمر ایران، امداد و نجات، پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و دانشگاه­های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، البرز، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، شهید بهشتی، یزد، زاهدان، گیلان، ارومیه و سمنان برای اولین بار در 5 خرداد 1401 در کشور برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست تخصصی استفاده از توان و ظرفیت فکری و علمی نخبگان و صاحب‌نظران در جهت پاسخ‌گویی به نیازها و مطالبات فکری و فرهنگی جامعه،مستندسازی درس آموخته‌های حوزه مدیریت بحران با محوریت اجتماعی و سلامت،ارتقا آمادگی جامعه و متخصصان در حوزه مدیریت بحران است.

درس آموخته های این جلسه و فیلم توسط خانم آرزو دهقانی، دکتر زهرا اسکندری تهیه و تنظیم شده است و دکتر فرید میرخانی مستندساز سلامت و آقای دکتر غلامرضا معصومی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و عضو بورد تخصصی سلامت در بلایا و فوریتهای وزارت بهداشت، درمان  اموزش پزشکی بعنوان سوپروایزر علمی در تدوین این مجلد همکاری داشته اند.

درس آموخته های نقد فیلم زمستان در آتش را از اینجا دانلود نمایید.

 

گفتنی است فیلم سینمایی “زمستان زیر آتش” نبرد اوکراین برای آزادی مستندی محصول سال ۲۰۱۵ کشورهای اوکراین، بریتانیا و آمریکا به کارگردانی اوگنی آفینوسکی است که توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس NETFLIX منتشر شد.

اشتراک گذاری:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید